Inlägg: 1939792
Sv: A proposito de nada
Intressant att se ett sådant dåligt possession-lag mot ett bra. Ingen hemlighet att Brynäs har haft svårt att vara spelförande (sämst corsi i hela ligan sedan Sundquist tog över bla). Skönt att laget är lite ändrat sedan helgens matcher iallafall men förstår fortfarande inte varför man är så sparsam med Bjurström och Westfält.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Rodrigo: Westfält har ju lämnat. Så det blir ju svårt att ge honom istid.
Håller dock med om att låta Bjurström, Solem, Kedbrant få lite mer förtroende. Har ju inte så mycket att förlora egentligen på det.
Håller dock med om att låta Bjurström, Solem, Kedbrant få lite mer förtroende. Har ju inte så mycket att förlora egentligen på det.
+ 1