Inlägg: 1944313
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Nästa säsong blir en riktig nagelbitare... Hoppas på en riktig skräll i playout den här säsongen så det kommer upp ett lag med halvrisig ekonomi och medioker trupp. Då har vi chansen i bäst av 7 nästa säsong. Blir Timrå och Mora/örebro kvar kommer de gå om oss nästa säsong, likt alla nykomlingar gör efter något år i högsta serien.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Frågan är vem förlängningen blir med?
Gunderson eller Berra kan man ju hoppas på.
Men vem är mest trolig att det är?
Gunderson eller Berra kan man ju hoppas på.
Men vem är mest trolig att det är?