Inlägg: 1947027
Sv: A proposito de nada
Steenm: hockeynews skriver dock nu "JUST NU: Spelaren från Schweiz, som var svensk, och förhandlade med en SHL-klubb har dragit sig ur förhandlingarna. Nu återstår KHL-spelaren."
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Charles: Känns ju ändå smått långsökt att frun skriver sådär på Twitter om det inte är "klart"
Tror hon har bästa insyn helt Klart.
Är hon så taskig mot fansen 😋
Tror hon har bästa insyn helt Klart.
Är hon så taskig mot fansen 😋
+ 1