Inlägg: 1947187
Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Har väl likt er andra inget större hopp men är det inte märkligt att det är så tyst... Borde det inte kommit någon text från GD t ex att det inte blev något ytterligare eller liknande?
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vuollerim: precis vad jag funderade över, Hockeypuls brukar annars vara rätt snabba att publicera artiklar.
+ 3