Inlägg: 1947547
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Har Rudolf fått låna grejer han inte är bekväm med? Ser lite ut som bambi hittills.
Nej den här säsongen vill man helst lägga till historiken. Det här laget är för dåligt byggt för att det ska bli en topp 6 placering.
Nej den här säsongen vill man helst lägga till historiken. Det här laget är för dåligt byggt för att det ska bli en topp 6 placering.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Dags att ställa Dacke å company mot väggen och fråga vad dom ser Sundqvist ska åstadkomma i 3 år! Detta är så jävla USELT!!!!
+ 7