Inlägg: 1947553
Sv: A proposito de nada
SWEATT: 3-årsplanen börjar väl först när vi har ett så pass bra lag att det är ett självspelande piano. Fram tills dess sitter vi fastväxta i egen zon.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
munkas: jag tycker Brynäs ska vara nöjda med spelet, man är inte bättre än såhär. Men det är ett riktigt starkt fundament man bygger på för framtiden. Står stadigt fastgjutet i egen zon
+ 1
Sv: A proposito de nada
munkas: Kreativ hockey av Brynäs just nu, nu dumpar man från egen planhalva.