Inlägg: 1947596
Sv: A proposito de nada
Hescores: Topp 6?? Det är väl en utopi ändå. Efter den här säsongen och spelet är jag nöjd med att slippa kval.
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ja nerpissade av TIK efter första 20 var kanske inte vad man hade hopps på..
När brynäs tränar kör man utan skydd & med innebandy klubbor i gymmet på en mjuk madrass?
När brynäs tränar kör man utan skydd & med innebandy klubbor i gymmet på en mjuk madrass?
+ 3
Sv: A proposito de nada
Chanzone: Absolut, håller med. Det är nattsvart just nu. Har inte vi som målsättning att vara topp 4?
+ 2