Inlägg: 1947610
Sv: A proposito de nada
SWEATT: Tur att isen var så dålig där framför Brynäs kasse så pucken studsade till på straffen. Har för mig att Dacke nämnde detta som en del av 3-årsplanen. Släpp till mest skott i skottsektorn av alla lag i SHL så isen blir dålig när det vankas straff.
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
munkas: det var som din analys tidigare: finns inget svårare än att möta ett revanschsuget Timrå ikväll. Tufft läge för Brynäs som egentligen är bäst i hela shl men med stora doser oflyt ligger i botten av tabellen.
+ 2
Sv: A proposito de nada
munkas: Tappade straffar för motståndarna kanske är ytterligare en statistik vi leder.