Inlägg: 1948281
Sv: A proposito de nada
Davey85: oavsett..så är det klumpigt av JB..och man har ansvar över sin klubba! Jag tycker def det ska va avstängning oavsett om det är en från Bif..Tik fbk eller ..Ta bort detta onödiga inom hockeyn..klubban är verktyg..på isen i varken bröst hals huvud höjd..Ser också att många använder klubban med tvåhandsfattnig o hugger ner mot höfter...Få bort detta otyg..Som barnungar som slåss med spadar i sandlådan..
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Som jag sa. Matchstraff + 1 match, fine. Men inget vansinne på 5 matcher.