Inlägg: 1948311
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Ja, tar man av sig brynäsglasögonen så känns dom både logiska och vettiga....
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Ok så du tycker att NA:s är mer än dubbelt så ful tackling?
Bara undrar iom att du svarar som du gör.
För frågan som jag läser den, är ju om NA är mycket värre.
Bara undrar iom att du svarar som du gör.
För frågan som jag läser den, är ju om NA är mycket värre.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Vad är skillnaden på Anderséns tackling mot Frölunda och Ohlssons tackling mot Blomman?
+ 1