Inlägg: 1950072
Sv: A proposito de nada
Chanzone: För att Mora ska gå om oss krävs att de snittar 1,8 p per match kvarvarande matcher samtidigt som vi förlorar nio raka - oddset på den? 🤪
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JanT: Nej då. Ingen realistisk fara på taket med kval inte. Gjutet för Mora och Timrå. Men för Brynäs kanske det vore lika bra i år med en ingenmansplats än play in. Så känner i varje fall jag. Trist men sant...
+ 3
Sv: A proposito de nada
JanT: ogillar du domedagsprofetior?
Skämt åsido, kommer dock bli roligt att se vilken inverkan Sjödin kommer att ha på Timrå, med tanke på diskussionen Sundquist vs Sjödin
Skämt åsido, kommer dock bli roligt att se vilken inverkan Sjödin kommer att ha på Timrå, med tanke på diskussionen Sundquist vs Sjödin
+ 1