Inlägg: 1950086
Sv: A proposito de nada
Sputnik: Offensivt sämre, men betydligt bättre defensivt. Bäst i serien i boxplay sen Sundqvist tog över, har för mig att vi var sämst under Sjödin. Scrolla bak några dar i forumet så hittar du en detaljerad redogörelse. Förutom corsi så är i stort sett alla stats bättre under Sundqvist.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Detta verkar bli kedjorna imorgon, rapporterat av Sasse från träningen som Sunkan bekräftat:
Danielsson, Cerveny, Boqvist
Kousal, Sallinen, Nilsson
Rohdin, Alcén, Solem
Forslund, Mannberg, Elefalk
Man blir bra deprimerad av att se tredjekedjan.
Danielsson, Cerveny, Boqvist
Kousal, Sallinen, Nilsson
Rohdin, Alcén, Solem
Forslund, Mannberg, Elefalk
Man blir bra deprimerad av att se tredjekedjan.
+ 5