Inlägg: 1950100
Sv: A proposito de nada
3 matcher på Djuse . Va fan är det med Andersens tackling som gör det så mycket värre . Förklara för mig snälla .
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: vet inte hur många gånger jag behöver säga det här.
Ska den dömas som en huvudtackling, vilket man kan ha åsikter om den ska, så ska den bestraffas med 5 matcher.
Alla huvudtacklingar idag ger 5 matcher.
Ska den dömas som en huvudtackling, vilket man kan ha åsikter om den ska, så ska den bestraffas med 5 matcher.
Alla huvudtacklingar idag ger 5 matcher.