Inlägg: 1950132
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Idiotiskt? Ja kanske. Tror inte vi kommer särskilt långt bara. Så jag känner.
Sv: A proposito de nada
{8399}: Är det inte roligare att prata om det här?
Istället för samma tugg som vart senaste 24 timmarna.
Sorry. Kan inte länka, fattar inte vad jag gör för fel😀😀
Istället för samma tugg som vart senaste 24 timmarna.
Sorry. Kan inte länka, fattar inte vad jag gör för fel😀😀
+ 1