Inlägg: 1950447
Sv: A proposito de nada
Matchrapport: Nilsson vår bäste spelare och Lundgren och Rohdin urusla per automatik
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tycker inte riktigt man ser att vi tar kampen i första, samma som MS tyckte brast mot Hv. Där måste vi upp.
Sen måste våra toppspelare ta för sig mer, man ser hur t ex Ebert i Örebro tar stor plats ute på isen, det måste våra också.
Sen måste våra toppspelare ta för sig mer, man ser hur t ex Ebert i Örebro tar stor plats ute på isen, det måste våra också.