Inlägg: 1950496
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
nyb: Var det nån nykter brynäsare som före säsongen trodde att det här laget var bra? Ingen tränare hade lyckats med det här gänget. Det lag Bulan hade i Brynäs senaste finalåret var BRA.
Sv: A proposito de nada
nyb: En kombo säkert. Men mest spelarna, kan ju inte gå ner i tempo vid PP.
+ 1
Sv: A proposito de nada
nyb: Både och får hoppas på en självspelande trupp likt 2012 o några säsonger det är enda chansen till framgång...
+ 1