Inlägg: 1950559
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vi har idag på isen:
-En första målis
-En första lina med en spelare (Boken)
-En supertalang (Söderström)
-Tre stycken 4é linor
Bara tur at årets serie är den jämnaste på åratal, hade lika gärna kunnat vart avsågade som Mora.
Måtte det städas rejält i den AS mässiga truppen under sommaren...……….
-En första målis
-En första lina med en spelare (Boken)
-En supertalang (Söderström)
-Tre stycken 4é linor
Bara tur at årets serie är den jämnaste på åratal, hade lika gärna kunnat vart avsågade som Mora.
Måtte det städas rejält i den AS mässiga truppen under sommaren...……….
+ 4
Sv: A proposito de nada
Det finns så mycket orättvisa i världen, kan vi inte få lite i kväll och ta poäng?
+ 1
Hade alla dagar i veckan tagit widing istället för Wännström. Lite jäklar anamma och nog väldigt viktig i bås och omkl.rum.