Inlägg: 1951250
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8675}:
Noll tacklingar från BIF!?!? . Har för mig att det var en viss tränare som påstod att han skulle peta med fingrarna i bröstet på lata spelare.
Kanske dags nu då herr tränare?
Noll tacklingar från BIF!?!? . Har för mig att det var en viss tränare som påstod att han skulle peta med fingrarna i bröstet på lata spelare.
Kanske dags nu då herr tränare?
+ 2
Sv: A proposito de nada
{8675}: Kom ihåg att vi har en treårsplan!
Jag ser inte ens matchen på TV idag. Väljer bort bara.
Har aldrig hänt förr...
Jag ser inte ens matchen på TV idag. Väljer bort bara.
Har aldrig hänt förr...
+ 7
Sv: A proposito de nada
Från vilken match var det dom skulle spela som om det vore slutspel?
Spela J20 sista matchera, sämre kan det fan inte bli....
Spela J20 sista matchera, sämre kan det fan inte bli....