Inlägg: 1951508
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Sätt David på bussen nu & ställ in en kon så gör den ett lika bra jobb.
Sen undrar jag hurfan dom tränar fysen i Brynäs, är det rundpingis på schemat? För kampmoment kan det då fan inte tränas på.
Sen undrar jag hurfan dom tränar fysen i Brynäs, är det rundpingis på schemat? För kampmoment kan det då fan inte tränas på.
+ 2
Sv: A proposito de nada
nyb: Hyllar förmodligen Moras arbetsinsats i presskonferensen. Vänta får vi se.
+ 1