Inlägg: 1951666
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8656}: det som egentligen är intressant är ju moras poängsnitt de kommande 8 matcherna?
Sv: A proposito de nada
Jag är så jävla less på Gunderson och Danielsson också. Borde kunna kräva sjukt mycket mera från dessa två. Det sjuka är att Brynäs bara har 5 spelare som håller SHL klass. Det är Eriksson, Bertilsson, Söderström, Boqvist och Kellman. Vet inte om jag ska skratta eller gråta åt den här jävla h*r säsongen... vidrig säsong!!!
Mora behöver 13p sämre målskillnad än Brynäs.
Om nu Brynäs inte skulle ta en endaste ynka poäng till, vilket jag inte ser som speciellt troligt.
Mora behöver öka sitt poängsnitt med minst 135%
Inte nåt jag är orolig över åtminstone.
Ser inte sambandet mellan Mora och Örebro.
Finns inget som pekar på att Mora kommer att skjuta upp som en raket nu på slutet.
Örebro däremot hade allt som talade för att just öka poängsnittet.