Inlägg: 1952388
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Tycker vi gör en förvånansvärt bra match och håller med, 2 poäng hade känts rättvist.
Men måste säga att jag blir besviken på straffläggningen, Eriksson, Sallinen och Danielsson..inga bra insatser i den delen.
Men måste säga att jag blir besviken på straffläggningen, Eriksson, Sallinen och Danielsson..inga bra insatser i den delen.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Huge: Det är som att Brynäs spelar utan press när vi möter lag som är före oss i tabellen. Ingen räknar med vinst. När vi möter lag efter oss så blir det väldigt ängsligt och anspänt...Det är verkligen coachernas uppgift att preparera spelarna på rätt sätt när det är game day...
+ 6
Ändå ett fall framåt spelmässigt, vi tar dom på lördag istället...