Inlägg: 1952977
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Det jag avskyr mest med hockeyn är straffläggningen. Så nordamerikanskt plastigt att en extrapoäng ska delas ut fastän inget lag avgjort i förlängning.
Ett moment som skulle kunna avgöras i kostym och utan att deltagarna blir svettiga av det, är inget värdigt sätt att avgöra matcher.
Om det nu är så bra och underhållande. Inför det då även i slutspelet för bövelen, eller lägga annars ner skiten.
Ett moment som skulle kunna avgöras i kostym och utan att deltagarna blir svettiga av det, är inget värdigt sätt att avgöra matcher.
Om det nu är så bra och underhållande. Inför det då även i slutspelet för bövelen, eller lägga annars ner skiten.
+ 2
Sv: A proposito de nada
JanT: Kan Brynäs spela lika bra som sist, så vore det väl fan till om dom inte skall fixa en 3a ikväll.
Heja Brynäs jag tror på er.
Heja Brynäs jag tror på er.