Inlägg: 1953161
Sv: A proposito de nada
Finns det ingen givmild miljonär som är brynäsare som kan köpa ut Sundqvist?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:
Bättre att köpa in spelare (forwards).
Herregud vilken allsvensk touch det är över 2-4 linan. Man blir mörkrädd.
Bättre att köpa in spelare (forwards).
Herregud vilken allsvensk touch det är över 2-4 linan. Man blir mörkrädd.
+ 9
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: hade det funnits hade det varit bättre att lägga på spelare. men vi har inte lika tur som Leksand, Örebro och Luleå på den fronten
glömde nästan malmö på den listan
glömde nästan malmö på den listan
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Äh, inte fan är det här tränarens fel. Laget är för dåligt. Enkel matte.
+ 2