Inlägg: 1953334
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Berge: satt och kollade Capitals - Rangers igår... skapligt pp där också minst sagt... säger som Wikegård "lätt å skita när arslet är fullt".
+ 1
Sv: A proposito de nada
Berge: Förstår inte hur en liga som NHL kan styra och ställa som de gör. Vilken liga vi haft om alla toppspelare körde i Sverige. Mer publik av en bättre produkt. Att NHL har rättigheterna till spelare är absurt, men än värre är att SHL lägger sig platt.
Varför har inte SHL en draft där vi kan sno framstående juniorer från nordamerika? Så skulle de veta hur det känns.
Varför har inte SHL en draft där vi kan sno framstående juniorer från nordamerika? Så skulle de veta hur det känns.
Fan om Brynäs kunde ställa upp med sina NHL-spelare i PP
Silfverberg - Bäckström - Järnkrok
Lindholm - Ekholm
Lindblom - Larsson - Boqvist
Danielsson - Gunderson
Sen kan Djoos, Ölund, Rödin, A Boqvist och Lucas Carlsson avlasta vid skador...