Inlägg: 1953476
Sv: A proposito de nada
{8179}: Brynäs är alltid fattigast i Sverige. Dessutom öser vi pengar på allsvensk kvalitet och har alltid 3-4 tränare på lönelistan. MEN, vi har en plan.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kan konstatera att taktiken inför slutspurten är sig lik bland ett antal av våra "fans". Raljanta hån av föreningen, ledare, spelare o alla andra som har nåt med Brynäs att göra. Jag är väldigt nöjd med att jag inte har några så genomnegativa personer i min bekantskapskrets!
Även jag är besviken över hur det blev den här säsongen... men hur någon normalbegåvad person kan tro att det hjälper laget i deras hjärta(?) att man gnäller sig harmynt, hotar med matchbojkott river medlemskort m.m. är väldigt svårförståeligt i min värld.
På torsdag tänkte jag göra det lilla som jag kan förmå, en biltur till Gävle om inte snöovädret ställer till med för mycket problem. Malmö o därefter Rögle står för motståndet... 60 mil en väg är ganska långt, men man skall väl inte gnälla på en vägsträcka när det gäller Brynässupportande!
Även jag är besviken över hur det blev den här säsongen... men hur någon normalbegåvad person kan tro att det hjälper laget i deras hjärta(?) att man gnäller sig harmynt, hotar med matchbojkott river medlemskort m.m. är väldigt svårförståeligt i min värld.
På torsdag tänkte jag göra det lilla som jag kan förmå, en biltur till Gävle om inte snöovädret ställer till med för mycket problem. Malmö o därefter Rögle står för motståndet... 60 mil en väg är ganska långt, men man skall väl inte gnälla på en vägsträcka när det gäller Brynässupportande!
+ 17
Sv: A proposito de nada
munkas: Brynäs har ju faktiskt 7e mest i eget kapital i SHL.
När det kommer till sponsorintäkter ligger nog Brynäs sämre och klubbar som Örebro har garanaterat mer i sponsorintäkter än Brynäs..
Känns som att Örebros ledning är mycket bättre att sälja in sitt lag till spelare än Brynäs.. trots att Örebro har varit på nedgång de 3 senaste säsongerna lyckas dom locka bra spelare. Vad gör Brynäs för att bli bättre på att locka bra spelare?
När det kommer till sponsorintäkter ligger nog Brynäs sämre och klubbar som Örebro har garanaterat mer i sponsorintäkter än Brynäs..
Känns som att Örebros ledning är mycket bättre att sälja in sitt lag till spelare än Brynäs.. trots att Örebro har varit på nedgång de 3 senaste säsongerna lyckas dom locka bra spelare. Vad gör Brynäs för att bli bättre på att locka bra spelare?