Inlägg: 1953698
Sv: A proposito de nada
Lindström: Hjälper inte att sitta och gnälla hela tiden. Alla ser hur uselt allt är. Vi kan inte räkna med nåt annat än detta borta mot serieettan
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Gnäller man då krav bilden på laget verkar vara att dom stämplar in på jobbet?
För inte kan du mena allvar om du säger att te x Alcen axlar sin roll efter han kritade på kontraktet?
För inte kan du mena allvar om du säger att te x Alcen axlar sin roll efter han kritade på kontraktet?
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: T om Färjestad tycker synd om oss och putsar till siffrorna.
+ 2