Inlägg: 1954467
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge:
Sallinen?
- Har känsla i händernA o bra spelsinne men alldeles för ojämn. Förläng inte! Förbättra på posten!
Nilsson?
- Du måste skämta!
En sann kämpe! Ingen skugga falla... Men kvalitetsmässigt är han en av de sämre spelarna som burit Brynäs tröja i A-trupp... Skicka iväg!
Sallinen?
- Har känsla i händernA o bra spelsinne men alldeles för ojämn. Förläng inte! Förbättra på posten!
Nilsson?
- Du måste skämta!
En sann kämpe! Ingen skugga falla... Men kvalitetsmässigt är han en av de sämre spelarna som burit Brynäs tröja i A-trupp... Skicka iväg!
+ 2
Sv: A proposito de nada
Huge: Nilsson gör det bra i backcheckingen men är horribel i spelet med puck.
+ 1
Ludde visar hur viktig han är i den femman, han tillför tyngd och banar väg för Cerveny och Sallinen.