Inlägg: 1954859
Sv: A proposito de nada
Lemp: Är det inte bra att han kör med öppna kort? Tidigare har ju Brynäs fått kritik för att inte informera tillräckligt.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
God kväll, den positiva känslan som jag hade igår hela dagen innan match fortsätter så jag tror på vinst i morgon också med 3-1.
Skål👍
Skål👍
+ 2
Sv: A proposito de nada
Mattson: Klart att man helst ska köra med öppna kort, säger bara att det ALLTID kanske inte är rätt.