Inlägg: 1954989
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: VIlka andra sportchefer kommenterade andra lags spelare på det sättet i oktober månad? Har någon i Brynäs blivit omtalad som en intressant spelare av en annan klubbs sportchef? En rutinerad sportchef hade inte kommenterat Lang. Även SSK-spelare blev ju mer eller mindre öppet recenserade av Dackell.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Allmän fråga här. Är det nån från Göteborgsregionen som ska upp till matchen i morgon? Funderar på att åka upp med grabben men är inte säker på det än (har inte godkänt från högre ort än så länge). I så fall är samåkning ett alternativ..
Isf kan man snacka om respektlöst, men att rent allmänt avslöja vilka spelare som verkar intressanta? Knappast....