Inlägg: 1955659
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85: Jag gillar det jag ser av Solem.
Perfekt kille för en fjärdekedja eller möjligen tredje om några säsonger, kanske redan till nästa...?. En riktig murbräcka, hård i kroppen. Som Antti Aarnio fast större... Och inte lika snabb. Men han tar för sig...
Perfekt kille för en fjärdekedja eller möjligen tredje om några säsonger, kanske redan till nästa...?. En riktig murbräcka, hård i kroppen. Som Antti Aarnio fast större... Och inte lika snabb. Men han tar för sig...
+ 6
Jag gillar verkligen det jag ser i attitydväg, han har högsta växeln i och verkar älska det fysiska spelet. Redan 89 kg tung.