Inlägg: 1956421
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Fan vad surt att vi ligger under. Ska Brynäs överraska positivt nån gång denna säsong så skulle kvällens match vara ett bra tillfälle att göra det.
Sv: A proposito de nada
Skulle inte bli förvånad om det här blir Linköpings enda utvisning. En klassiker att hemmadomare bara tar utvisningar i slutet på en period. Så att den delas upp över två perider.
Dåliga lag: Förlorar.
Inte mycket svårare än så. Oftast.