Inlägg: 1956752
Sv: A proposito de nada
{8399}: Jo, precis, det är just därför som jag inte litar på er som tror att spelarna har mycket lägre löner än de enligt pålitliga källor har. Samma personer blev förmodligen chockade av Nick Angells lönebesked.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Ett lönebesked litar jag på men inte nån snubbe på ett forum. Jag tror inte att spelarna har lägre eller högre löner än vad rykena säger generellt utan är skeptisk till de flesta siffror som det dras till med.