Inlägg: 1957750
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Var har du läst ryktet om Molin? Vad jag vet sitter han på kontrakt med Malmö nästa säsong.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Molin-ryktet står att läsa i Aftonbladet. Där står även att man tror att hela andrafemman dumpas. Vilket jag tror är lika bra, varken tjeckerna eller Sallinen höll måttet tycker jag.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Tänka sig att vi hade Westerholms i en tredjekedja för någon säsong sedan....det har gått utför.
Dessutom denna säsong Bertilsson topp fem i den interna poängligan..hua
Dessutom denna säsong Bertilsson topp fem i den interna poängligan..hua
+ 2