Inlägg: 1957854
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Jonsson har bevisat gång på gång att han inte håller. Tror ingen elitklubb vill ta i honom ens med tång nu. Det som började så bra...
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Steenm: En tränartrojka bestående av Sunkan, Melin och Jonsson i Brynäs nästa säsong kanske!?
Eftersom man är mästare på att ta värdelösa beslut så känns det ganska rimligt faktiskt.
Eftersom man är mästare på att ta värdelösa beslut så känns det ganska rimligt faktiskt.
+ 9