Inlägg: 1957935
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Berge: Givetvis ska ni kräva ett vassare lag. Men lär bli långt ifrån det fantasilag pettisbif la upp som jag började ifrågasätta.
Men ni gjorde förlust ifjol i ekonomin och nu missat slutspel och lägre publiksnitt så räkna inte med ett stort plus. Dock mycket högre tv-peng. Om inte all denna läs på spelarbudgeten.
Men ni gjorde förlust ifjol i ekonomin och nu missat slutspel och lägre publiksnitt så räkna inte med ett stort plus. Dock mycket högre tv-peng. Om inte all denna läs på spelarbudgeten.
Lundgren var utlånad, Eriksson skadad länge. Larsson till Karlskoga. Sjödin och Melin fick nya jobb.
Såväl BZ som Sjödin ersattes av folk som redan fanns i föreningen.
Jag är rött övertygad om att Brynäs gått plus det här året eftersom truppen redan innan säsongen såg billig ut. Sen lämnade Kristo i 3 månader innan ersättare kom. Han ska ha varit Brynäs dyraste forward efter Danielsson.
Jag tror att vi som Brynäsare inte kan kräva mindre än att truppen nästa år är bättre laddad än den vi hade i år.