Inlägg: 1958090
Sv: A proposito de nada
JanT: Känns ändå lite märkligt att Emil Larsson bara skulle ha 84000 i månaden på det kontraktet han skrev efter sin succésäsong i Luleå.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8624}: Alcen ligger nog i närheten av Emil Larssons 84 lök i månaden. I TRE år till. Bang for the buck!!
+ 5
Sv: A proposito de nada
{8624}: Ingår pensionsavsättningar i underlaget för böterna? Det är nog vanligt att spelarna spelar för en lägre lön mot att klubben gör större pensionsavsättningar.
+ 1