Inlägg: 1958116
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
munkas:
Jag har väldigt svårt att se att supporters som du som Brynäsare.
Din största passion är att driva med oss Brynäsare, med spelare i klubben eller om klubben överlag...
Nör Brynäs spelar bra är du sen spårlöst försvunnen.
Så jäkla larvigt.
Kommentaren du slänger ur sig idag är så barnslig och låg nivå så man blir förbannad.
Skäms.
Jag har väldigt svårt att se att supporters som du som Brynäsare.
Din största passion är att driva med oss Brynäsare, med spelare i klubben eller om klubben överlag...
Nör Brynäs spelar bra är du sen spårlöst försvunnen.
Så jäkla larvigt.
Kommentaren du slänger ur sig idag är så barnslig och låg nivå så man blir förbannad.
Skäms.
+ 4