Inlägg: 1958137
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Makita: Du har väl upp till 25% skatt på en sign on bonus tror jag.
Istället en hög sån än slå ut det på lön där skatten många gånger lär bli nästan 50%.
Istället en hög sån än slå ut det på lön där skatten många gånger lär bli nästan 50%.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Om Rödin nu kommer tillbaka så blir det intressant att se hur Brynäs gör med kaptensrollen. I min värld är det en självklarhet att Rödda ska bära ett C och inte Blomqvist.
+ 4
Är det skattetekniska skäl?