Inlägg: 1958181
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Nä, spelarna väljer i första hand och sen har säkert ledarna också fått säga sitt. Det är nog ett gemensamt beslut där spelarnas ord säkert väger tyngst.
Det är dessa personer som dagligen ses och jobbar med varandra, du får gärna ha din oinsatta amatöråsikt om saken från din soffa, men har du tur så kanske spelarna och ledningen kontaktar dig för att få din expertåsikt nästa gång det blir aktuellt att välja kapten.
Det är dessa personer som dagligen ses och jobbar med varandra, du får gärna ha din oinsatta amatöråsikt om saken från din soffa, men har du tur så kanske spelarna och ledningen kontaktar dig för att få din expertåsikt nästa gång det blir aktuellt att välja kapten.
Det enda rätta är om lagledarna och Brynäs IF väljer rätt karaktär. DET är tydligt ledarskap som spelarna helt enkelt får rätta sig efter.