Inlägg: 1958321
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Soffdomaren: Håller med dig.
Jag tar Sundlöv alla dagar i veckan med god kompetens och Brynäshjärta.
När han var här sist var ju klubbens ekonomi på dekis och han fick trolla med knäna. Gjorde det bra också.
Med förhoppningsvis en bättre ekonomi nu, så kan nog Sundlöv få ihop ett spetsigare lag än trubb deluxe.
Tredje tränaren är jag dock osäker på. Vilka namn kan vara möjliga tro?
Jag tar Sundlöv alla dagar i veckan med god kompetens och Brynäshjärta.
När han var här sist var ju klubbens ekonomi på dekis och han fick trolla med knäna. Gjorde det bra också.
Med förhoppningsvis en bättre ekonomi nu, så kan nog Sundlöv få ihop ett spetsigare lag än trubb deluxe.
Tredje tränaren är jag dock osäker på. Vilka namn kan vara möjliga tro?
+ 2
Trying to be positive after a heartbreaking season :)