Inlägg: 1962175
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Angående Melin som tränare i Brynäs.
Jag vill minnas att många här i forumet ville få honom
avsatt så som spelet såg ut den säsongen. Och att
han var "fel tränare" för Brynäs.
Så jag kan inte komma ihåg att det fanns en massa
försvarare av att ha kvar Melin som tränare då.
Speciellt inte efter storförlusten hemma mot Skellefteå.
Och då han sa att det var typ en av de bästa matcherna.
Då gick verkligen forumet "bananas" vill jag minnas.
Jag vill minnas att många här i forumet ville få honom
avsatt så som spelet såg ut den säsongen. Och att
han var "fel tränare" för Brynäs.
Så jag kan inte komma ihåg att det fanns en massa
försvarare av att ha kvar Melin som tränare då.
Speciellt inte efter storförlusten hemma mot Skellefteå.
Och då han sa att det var typ en av de bästa matcherna.
Då gick verkligen forumet "bananas" vill jag minnas.
+ 4