Inlägg: 1962219
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Berge:
För vissa personligheter måste det alltid finnas en hackkyckling, oavsett om det går bra eller dåligt för laget. Man skulle ju kunna tro att när det periodvis går riktigt bra som helhet så skulle lusten att klaga på de egna spelarna minska... men, av nån anledning finns det en oskriven lag att i varje grupp skall nån placeras längst ner i hackordningen. Tråkigt drag hos vissa!
För vissa personligheter måste det alltid finnas en hackkyckling, oavsett om det går bra eller dåligt för laget. Man skulle ju kunna tro att när det periodvis går riktigt bra som helhet så skulle lusten att klaga på de egna spelarna minska... men, av nån anledning finns det en oskriven lag att i varje grupp skall nån placeras längst ner i hackordningen. Tråkigt drag hos vissa!
+ 5
Till och med Bulan skulle bort ett tag. Lustigt att man nu ser samma personer hylla Bulan och försvara Melin.
Men det är bara för att Brynäs har en ny tränare nu. Och nu är det han som ska ha all skit.