Inlägg: 1962834
Sv: A proposito de nada
mk: Jag tycker han är mjäkig jag, den där Patrik. Lite osäker med ett behov av att försöka skymma det genom att hela tiden briljera i sitt kommenterande. Nä bäst i CMore just nu tycker jag Edlund är.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Clarence: Ja man tycker olika. Jag tycker inte att man behöver säga allt om olika saker i spelet hela tiden.
Det är mer att man fångar en känsla. Och det gör han. Som någon sa tidigare. Man blir glad av att titta på hans match.
Det är mer att man fångar en känsla. Och det gör han. Som någon sa tidigare. Man blir glad av att titta på hans match.