Inlägg: 1962861
Sv: A proposito de nada
mk: du kan nog dra alla möjliga slutsatser om du läser omdömet om en enskild spelare i en enskild match. Kinnvall är en solid back med sinne för att få igenom puckar från blå men han spelar i ett väldigt dysfunktionellt hockeylag.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kritiken mot Kinnvall handlar väl om hans insatser i matcherna mot Oskarshamn? Känns som att han varit tagen av stundens allvar där. Kanske kan vara honom ursäktat, killen är 21 och gör sin första SHL-säsong.