Inlägg: 1963980
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Klart han inte är.
Är det bara för skoj skull han kommer spela så är det ju i Plast som största gratisspelarna finns.
Alla vet ju hur kul det är med Fakers.
Brynäs kommer inte ha en chans på Berglund.
Å andra sidan så ska man ju vara miljömedveten och ryker ju Plast först😀
Är det bara för skoj skull han kommer spela så är det ju i Plast som största gratisspelarna finns.
Alla vet ju hur kul det är med Fakers.
Brynäs kommer inte ha en chans på Berglund.
Å andra sidan så ska man ju vara miljömedveten och ryker ju Plast först😀