Inlägg: 1963988
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Alltså vad är det med våra insiders härinne? Vad skall man tro?
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Han kanske var ”klar”.
Men iom att han har gjort ett bra slutspel så kommer han jj att bli mycket dyrare för Brynäs. Då kanske Brynäs backar ur?
Det finns kanske bättre spelare för den pengen som Wännström begär.
Lex Jensen.
Men iom att han har gjort ett bra slutspel så kommer han jj att bli mycket dyrare för Brynäs. Då kanske Brynäs backar ur?
Det finns kanske bättre spelare för den pengen som Wännström begär.
Lex Jensen.
+ 1