Inlägg: 1967341
Sv: A proposito de nada
{2064}: Ska man bara räkna poäng när man avgör hur bra en spelare är? Ove säger själv att han spelade MW specifikt i defensiva situationer. Han kanske är Sveriges bästa defensivspecialist bland juniorer? Lite överdrivet, men du förstår min poäng?
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
HitTheLights: Jag förstår din poäng men även defensivspecialister som Hansen och Kyrö gjorde klart mer poäng. Låt vara att MW är yngre men bara 2 assist i HA är väl en klar indikation på att SHL är en bit bort och att han behöver tid att utvecklas i en lägre serie?
+ 2