Inlägg: 1969423
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2019
Ska det in en förstecenter och en eller två forwards till? Truppen känns inte så mycket hetare än förra året.
Danielsson - NY - Ny/Boqvist
Rödin? - Sallinen - Ny
Zetterberg - Blomqvist - Forslund
Danielsson - NY - Ny/Boqvist
Rödin? - Sallinen - Ny
Zetterberg - Blomqvist - Forslund
+ 4
Sv: SILLY SEASON 2019
Svårt veta om man ska (hån)flabba eller gråta över dagens offentliggjorda illusioner...
Det är ju såna följdfrågor som man önskar journalister kunde ställa.
Utan att ha förberett dem i förväg. Lite måste ju en journalist klara
av att "köra på uppstuds" även nu för tiden.