Inlägg: 1969436
Sv: SILLY SEASON 2019
Clarence: Vore mycket bättre om man gick ut till sponsorerna och sa att man skulle försöka bli 10:a varje år. Ansträng dej lite!
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2019
Mattson: " Vore mycket bättre om man gick ut till sponsorerna och sa att man skulle försöka bli 10:a varje år. Ansträng dej lite! "
Mycket hederligare och realistiskt!
Mycket hederligare och realistiskt!
+ 2