Inlägg: 1969508
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2019
Peja: Med tanke på planerna på att bygga nytt och inte bara tokköpa redan etablerade och dyra toppspelare så känns Sigalet som en lagom och klok värvning. Nu är backsidan klar, Norin och Söderström har fått nyttig SHL-rutin och bör ta kliv framåt. Lindelöf blir intressant att se och Kilas verkar vara Ok.
Ett par vassa forward fattas, Kousal och/eller Cerveny plus nåt annat utifrån?
Hur som: bra jobbat hittills av Dacke och Inge.
Rödin och Rask vore mumma....
Ett par vassa forward fattas, Kousal och/eller Cerveny plus nåt annat utifrån?
Hur som: bra jobbat hittills av Dacke och Inge.
Rödin och Rask vore mumma....
+ 4
Ingen har sålts. I så fall hade Brynäs fått ersättning för spelarna. Det får man inte.
Du verkar bortse från att Lindelöf har skrivit på. Han är en ung spelare som Brynäs tror stenhårt på.